Інтеграція Bitrix24 з сайтом та сторонніми рішеннями

Використовуйте Bitrix24 на повну міць, інтегруйте систему з:
  • електронною поштою;
  • IP-телефонією;
  • соціальними мережами та месенджерами;
  • сайтами та інтернет-магазинами;
  • BAS;
  • Office 365
Дізнатися більше

Що може дати інтеграція Бітрікс24 з іншими бізнес- рішеннями?

Інтеграція з CRM Бітрікс24 сторонніх систем, програм та сервісів, зробить бізнес-процеси максимально автоматизованими.

Ви зможете:

-Приймати заявки, дзвінки, звернення та оплати від клієнтів в одній базі. Всі канали зв`язку в одній системі — це практично, швидко, зручно.

-Автоматично заповнювати документи на продаж: рахунки, накладні. Синхронізація даних з BAS виключає появу механічних помилок.

-Швидко отримувати з бухгалтерських програм повну інформацію про реалізацію товарів та грошових надходжень.

-Робити просту та зрозумілу аналітику, яка допоможе приймати правильні рішення.

Замовте інтеграцію Бітрікс24 та поставте на автомат бізнес-процеси
Замовити

Типові варіанти інтеграції Bitrix24

IP-телефонія

Дзівнки в один клік. Автоматичне створення лідів при першому зверненні покупця. Необхідна інформація про клієнта, при вхідному дзвінку. Збереження історії комунікацій. Створення вирви продажів. Аналіз джерел та результативності дзвінків.

Телефонія — це: швидкі та зручні дзвінки з картки клієнта; зміна умов угоди під час дзвінка; автоматичний запис діалогу з покупцем; перенаправлення покупця на свого менеджера; звіти про дзвінки.

Електронна пошта

Створення нових поштових скринь, як загальних, так і індивідуальних. Підключення особистих поштових скринь. Створення загальних та особистих шаблонів для листів. Масова розсилка з CRM за сегментами. Налаштування доступу до пошти. Відправка листів з картки клієнта.

Знайомий канал зв`язку в інтеграції з CRM дає можливість: отримувати листи покупців, закріплених за певним менеджером; автоматично створювати ліди; зберігати історію листування; бачити джерело, з якого прийшла заявка; відправляти одночасно декілька листів; обговорювати листи у живій стрічці та чатах; контролювати обробку пошти менеджерами.

Соціальні мережі та
месенджери

Заявки з Telegram, Messenger, Viber, Facebook, Instagram приходят в одну систему. Спілкування з клієнтами по різним каналам зв`язку з однієї CRM. Налаштування шаблонів повідомлень та чат-ботів. Аналітика каналів продажів.

Зв`язок з соціальними мережами та месенджерами зручний, практичний та ефективний. Менеджерам більше немає необхідності відкривати соціальні мережі та месенджери для спілкування з замовниками, листування ведеться з Bitrix24. Всі комунікації зберігаються, а нові звернення не губляться.

Сайти та
інтернет-магазини

Створення в CRM та розміщення на сайті або в інтернет-магазині форми зворотнього зв`язку. Об`єднання онлайн-чатів, дзвінків з сайтів та форм зворотного зв`язку. Автоматична вивантаження заказів з сайтів та інтернет-магазинів в CRM.

Така інтеграція дає можливість: працювати над різними заказами в одному місті; бачити в Бітрікс знижки, купони, акції, які розміщені на сайті; розраховувати вартість доставки; приймати заявки та дзвінки в CRM.

BAS

Обмін даними між бухгалтерськими, управлінськими програмами та Бітрікс. Вивантаження даних з BAS в CRM: залишки товарів на складі, контрагенти, рахунки, накладні, структура компанії, довільні звіти.

Зв`язок з бухгалтерським та управлінським софтом дозволяє: ефективно обмінюватися інформацією; мінімізувати помилки в даних; автоматично заповнювати рахунки та накладні; оперативно передавати бухгалтерії дані про оплату та відвантаження товарів.

Office365

Створення та редагування документів у Бітрікс. Обговорення та затвердження документації в чатах. Обмін документами між робітниками компанії. Коментарі, коригування, зміни у режимі теперішнього часу.

Для інтеграції з Office 365 у співробітників повинні бути свої особисті акаунти. Це дозволяє працювати з різними джерелами в одному робочому вікні та не витрачати час на відкриття інших програм.

Інтеграція Бітрікс24 з програмами, сервісами та додатками - це робоча формула продажів, яка приносить результат

Зв'язатися

Додаткові послуги по Бітрікс

Продаж Bitrix24

Допоможемо вам визначитися з форматом CRM: коробка чи хмара. Підберемо потрібну конфігурацію або оптимальний тариф. Проведемо безкоштовну демонстрацію можливостей системи.
Докладніше

Встановлення та налаштування Бітрікс24

Встановимо та налаштуємо для вас систему так, щоб вона працювала у відповідності з вашими задачами, цілями та потребами. Розробляємо коробкову версію з нуля під ваш бізнес.
Докладніше

У результаті впровадження ви отримаєте:

Різні програми та сервіси в одній системі 

Вам не треба протягом робочого дня відкривати по декілька разів різні програми, системи та сервіси. Немає необхідності копіювати інформацію та переносити її вручну. Не треба витрачати час та зусилля на те, що може працювати на автоматі.

За допомогою інтеграції з Бітрікс, програми, сервіси та системи працюють в одному чіткому алгоритмі синхронізації та передачі даних. Такий зв`язок робить працю простою та зручною, заощаджує робочий час, виключає механічні помилки.

Зберігання даних в одній базі

Взаємодія з покупцем перетворюється в угоди, які формують вирви продажів. Інформація про покупця, листування з ним, дзвінки та домовленості фіксуються у картці клієнта.

Товары на складі, дані про клієнтів, партнерів, документи, взаємодія між співробітниками, календарі, плани, задачі, цілі та проекти. Інформація про підприємство та його внутрішні і зовнішні взаємодії зібрана в одному місці та завжди під рукою.

Персональний підхід до клієнтів

Налаштування інтеграції з каналами зв`язку в Бітрікс роблять можливим автоматичне перенаправлення дзвінків та повідомлень від покупців до особистого менеджера.

Клієнту зручно та комфортно спілкуватися кожен раз з певною людиною з компанії, з якою вже був налагоджений контакт. Це підвищує лояльність клієнта до компанії, а менеджеру дає можливість працювати більш ефективно.

Зручний, багатоканальний зв`язок

Система об`єднує різні канали зв`язку та робить комунікації з клієнтами ефективними. Менеджер не пропустіть жодного дзвінка, повідомлення або заявки від покупця, а покупець звернеться у компанію у зручному для нього форматі.

Повідомлення в електронній пошті, месенджерах, соціальних мережах, дзвінки, заявки на сайтах та інтернет-магазинах поступають у систему і не можуть залишитися непоміченими. Менеджерам одразу надходять сповіщення про те, що прийшло нове повідомлення.

Робочі шаблони

Більшість каналів зв`язку можуть працювати по шаблонам: електронна пошта, месенджери, соціальні мережі. Загальні та індивідуальні шаблони та чат-боти допомагають у спілкуванні з клієнтами.

Стандартні відповіді на стандартні запитання можуть і повинні працювати на автоматі. Чат-боти відповідають на питання клієнтів навіть тоді, коли вже ніхто не працює та спрямовує покупців на сайти та інтернет-магазини, підказують, коли можно буде звернутися до менеджера.

Просту аналітику

Звіти за різними критеріями: продажі, ліди, клієнти, менеджери. Прості та зрозумілі налаштування. Наочні графіки та діаграми.

Аналізувати продажі та ефективність праці менеджерів зручно та швидко. А зрозуміла і проста аналітика дозволяє швидко реагувати, розробляти план дій, приймати важливі рішення та коригувати роботу компанії.

Чому MelSoft?

Робота на результат

Ми не говоримо гучних слів і не даємо порожніх обіцянок. Мы робимо своє діло добре та доводимо до кінця усі проекти, тому що прагнемо зробити бізнес-процеси швидкими, зручними, точними та результативними.

Знак якості

Мы члени “Спілки Автоматизаторів Бізнесу” (САБ). Організація включає в себе більш ніж 500 компаній. Всі компанії, які входять в САБ слідкують за якістю своїх послуг та надають клієнтам тільки ліцензійний софт.

10 років на ринку

Наш досвід в автоматизації українського бізнесу у різних галузях, дав нам розуміння та знання, як зробити так, щоби бізнес працював на вас, а не ви на нього. Ми розуміємо специфіку різних напрямів.

Повне занурення у процес

Ми автоматизуємо ваш бізнес, повністю занурюючись у процеси. Вивчаємо ваші: потреби, можливості, побажання, специфіку, цілі та задачі. Робимо повну кастомізацію программ під бізнес. Ми знаємо, що головне криється у деталях.

Ми знаємо, як зробити Бітрікс ефективним, безперебійним, системним та корисним інструментом для вашого бізнесу.

Дізнатися більше

Як ми працюємо?

Співробітництво з нами починається з вашого звернення:

  1. Дзвоніть за телефоном, вказаним на сайті або замовте зворотній дзвінок
  2. Напишіть у месенджери (Messenger, Viber, Telegram, WhatsApp).
  3. Мы швидко відповідаємо з Пн по Пт, з 9.00 до 17.00. Якщо ви звернулися у неробочій час, ми обов`язково вам передзвонимо.

Після звернення, ви отримаєте:

Консультації, у ході яких ми вивчаємо ваш бізнес та робочі процеси.
01
02
Безкоштовну демонстрацію можливостей Бітрікс.
Наші рекомендації, де ми розповімо, як ми бачимо автоматизацію вашого бізнесу.
03
04
Обговорення, на яких ми з вами узгодимо та затвердемо план по впровадженню та інтеграції Бітрікс24.
Впровадження, налаштування та інтеграцію системи за планом в онлайн-форматі. Якщо є запит, виїжджаємо до вас, за попередньою домовленістю.
05

Ми детально вивчаємо бізнес-процеси, щоб Бітрікс24 стала головним інструментом успіху вашої компанії

Зателефонувати

Популярні питання (Faq)

Як працює інтеграція Bitrix24 з сайтом?
В Bitrix24 надходять всі повідомлення, залишені клієнтом на сайті. Навіть, якщо клієнт не зробив замовлення, а тільки поклав товари у кошик, менеджер побачить це в CRM системі та зможе уточнити у потенційного покупця статус замовлення.  У системі можно зробити форму зворотнього дзвінка, яка буде розміщена на сайті. Коли клієнт дзвонить, менеджер може відповісти прямо у системі
Чим корисна інтеграція Бітрікс24 з BAS?
 Зв`язок Бітрікс24 з бухгалтерськими та управлінськими програмами BAS позбавляє від зайвих дій, а саме дублювання інформації. Програми постійно обмінюються даними. Ще один плюс такої інтеграції у тому, що дані про клієнтів, партнерів, товарів, оплатах та відвантаженнях, синхронізуються. Це виключає появу механічних помилок.
Система вже розроблена для бізнеса, у чому полягає доробка Бітрікс24?
Так, розробники зробили систему зручною та простою для бізнесу. Але напрямків багато та багато індивідуального бачення праці. Неможливо врахувати тонкощі для всіх.  Тому доробка - це доповнення стандартного функціоналу новими можливостями, в залежності від потреб, побажань та специфіки бізнесу. Коли система доопрацьована та  налаштована під конкретний бізнес, вона максимально ефективна.

Допоможемо вирішити ваше питання

Контакти
cross