Система дає можливості зв`язуватися з клієнтами по різним каналам. Зручні комунікації для клієнтів - це перевага для бізнеса.
Електронна пошта
Робіть E-mail-розсилки, щоб дати клієнтам корисну інформацію про продукт або послугу. Повідомляйте про акції, розіграші та нові товари. Станьте корисними для людей та підвищуйте їх лояльність до своєї компанії.
Телефонія
Підключайте розумну телефонію та не прогавте жодного дзвінка. CRM дає можливість дзвонити покупцям напряму із системи. Дзвінки від нових замовників одразу становляться лідами. При дзвінку від клієнта, ви одразу бачите всю інформацію про нього.
Месенджери
Підключайте месенджери та соціальні мережі до системи. Різні канали зв`язку в одній CRM — це зручно та ефективно. Вся інформація про взаємодію з клієнтом зберігається. Ви нічого не упустите та не забудете, а покупці будуть задоволені комфортними умовами зв’язку.
Чат-боти
Автоматизуйте роботу з месенджерами. Чат-боти дадуть відповіді на стандартні запитання замовників за вас в будь-який час доби. Переведуть за посиланнями на сайт або в інтернет-магазин.
CRM знає все про ваших клієнтів та зберігає кожний етап угоди у вирвах продажів. Інтеграція системи з сайтами, інтернет-магазинами та програмами повністю автоматизує робочий процес, а значить дає можливість та час для ефективних продажів.
Картка клієнта
Розумна система зберігає всю інформацію про покупця в картці клієнта. Навіть під час дзвінка, ви зможете вносити зміни в умови угоди або фіксувати нові правила взаємодії.
Багатоканальний зв`язок
Повідомлення з різних каналів зв'язку надходять в одну систему та фіксуються в ній. Ви не пропустите жодної заявки, жодного потенційного покупця та зможете своєчасно відреагувати на заявки.
Інтеграція з сайтами та інтернет-магазинами
Заявки з ваших сайтів та інтернет-магазинів система обробить та зафіксує. Навіть, якщо покупець зробив замовлення у неробочий час, ви побачите це та зв`яжитесь з ним у найближчий час для фінального етапу угоди.
Взаємодія з 1С та BAS
Обмін даними з 1С або BAS дає впевненість у тому, що інформація про товар вірна, а дані про покупців або партнерів заповнені правильно. Тепер не треба витрачати час на звірку між програмами та системою, синхронізація даних дозволяє уникнути помилок та неточностей.
В CRM розроблені звіти, які роблять аналітику простою та доступною.
Колтрекінг
Функція, яка просто необхідна для власників та маркетологів. Ви зможете відслідкувати, який канал зв`язку працює краще за все та зрозуміти, яка рекламна кампанія принесла більше продажів.
Оцінка роботи менеджерів
В Бітрікс ви можете бачити роботу менеджерів. Звітність покаже, які з поставлених задач виконані, які знаходяться в роботі, а які і зовсім прострочені. Ви зможете грамотно розподіляти навантаження та бачити, хто приносить компанії прибуток, а хто тягне її до низу.
Аналіз лідів
Слідкуйте за новими угодами. Аналізуйте, яка кількість лідів перетворилися в угоди та дійшли до кінечного етапу. Бітрікс покаже вам скільки нових замовників стали справжніми клієнтами.
Аналітика клієнтів
Аналізуйте своїх клієнтів. Дивіться, хто більше та частіше купує товари або послуги у вас. Акцентуйте увагу на топових покупцях, складайте на їх основі портрет цільової аудиторії та розробляйте ефективні маркетингові ходи.