З системою Bitrix24 менеджери ефективно працюють
Робочі інструменти в одному місці і завжди під рукою
Ліди, угоди, контакти, інформація про клієнтів та партнерів, каталог товарів знаходяться в одному місці. Розумна система знає та пам'ятає все. Вам не потрібно шукати дані у різних джерелах
Воронки продажів
Перший дзвінок і вирву продажів створено. Слідкуйте за всіма етапами угоди, вносьте корективи та аналізуйте кількість лідів, які конвертувались та принесли прибуток.
Зручність у роботі
Отримуйте заявки прямо з соціальних мереж, змінюйте умови і статус угоди під час розмови з клієнтом, створюйте чат-боти та робіть за допомогою роботів автоматичні розсилки по електронній пошті.
Аналіз продажів та оцінка ефективності реклами
Відстежуйте на якому етапі знаходиться угода і скільки клієнтів пішло, не дійшовши до фінального етапу. Оцінюйте які маркетингові ходи та реклама були ефективними, а які не дуже.
CRM-це корпоративний портал для ефективної взаємодії між співробітниками.
Живе спілкування
Спілкуйтеся одразу з усіма співробітниками у “Живій стрічці”, обговорюйте важливі питання, давайте доручення, плануйте корпоративні події. Здійснюйте відеодзвінки та напряму спілкуйтеся зі своїми робітниками.
Наради онлайн
Організовуйте наради у форматі онлайн-конференцій. В них можуть брати участь 24 людини, у тому числі ваші партнери чи клієнти. Вам потрібно буде тільки відправити їм посилання.
Постановка цілей та задач
Встановлюйте цілі та делегуйте задачі з Bitrix24. Ви завжди будете знати, хто і що повинен зробити. Ваші робітники нічого не забудуть, а ви зможете контролювати виконання поставлених задач.
Оцінка ефективності співробітників
Аналізуйте роботу кожного співробітника. Оцінюйте завантаженість працівників компанії та перерозподіляйте її для більшої ефективності. Слідкуйте за досягненнями та недоліками своєї команди, щоб своєчасно відреагувати та внести корективи.
CRM-аналітика перший помічник керівника, який дає повну інформацію про роботу компанії.
Аналіз продажів
Аналізуйте скільки лідів стали угодами, чи перетворилися угоди у прибуток, які плани реалізувалися, а які ні, які періоди були найефективнішими.
Окупність видатків на маркетинг
Прораховуйте ефективність видатків на маркетинг та рекламу. Вивчайте, які канали приносять вам більше заявок. Де ваші комунікації працюють краще за все?
Аналітика клієнтів
Дізнавайтеся, хто з ваших покупців приносить більше прибутку. Аналізуйте топових замовників та вивчайте цільову аудиторію. Зробіть рекламу окупною.
Контакт-центр відкриває великі можливості для менеджерів.
Електронна пошта
Підключайте пошту та інтегруйте її зі своєю поштовою скринею. Вы зможете отримувати листи на будь-якому пристрої. Функція “Роботи” автоматизує E-mail-розсилку та позбавляє від зайвої роботи.
Чат-боти
Створюйте чат-боти в Бітрікс для месенджерів. Автоматизуйте за допомогою цих електронних помічників рутинні операції. Вони допоможуть відповісти на стандартні питання і зв`язати клієнта з менеджером.
Телефонія
Дзвоніть прямо із системи. Під час дзвінка спливає картка клієнта з інформацією про нього. При дзвінку вже існуючого замовника, виклик одразу перенаправляється на його особистого менеджера.
Социальні мережi та месенджери
Станьте доступним для покупців, підключайте соціальні мережі та месенджери. Більше можливостей у людей звернутися до вас за зручним каналом зв'язку - більше шансів у вас отримати прибуток.